Monday, August 22, 2011

Update from me

Isnin
22 Ogos 2011
22 Ramadhan 1432

MasyaAllah.. Cepat sungguh masa berlalu.. Dah hampir sebulan tak update blog nie. Ramadhan juga kian menghampiri penamatnya.. Sedih pulak rasanya.. Harap harap dipanjangkan umur untuk bersama sama bulan Ramadhan lagi pada tahun hadapan.. 10 Ramadhan terakhir ini juga adalah masa untuk melipatkan gandakan amalan kita kerna Lailatulqadar pasti akan datang dalam salah satu malam yang terakhir ini...

For the past 21 days, I have been busy with Ayah's Birdhouse. Alhamdulillah, tweeter dah siap dipasang pada lantai 3 dan lantai 2.. tinggal lantai bawah ajer lagi... Then nanti buat electrical wiring and insyaAllah RBW tu dah boleh dibuka dah,,,, Dalam masa yang sama juga, aku telah membaiki 2 buah RBW milik teman.. Alhamdullillah, satu dah nampak bunga bunga kejayaan tu.. yang satu lagi tu tak sure lagi sebab baru semalam siap buat semua tu.. Nanti detail cerita pasal aku baiki RBW tu akan aku post dalam blog aku..

Itu ajerla dulu for time being.. tgh fikir nak tulis apa nie.. dah rasa berkarat jer.. nak tulis satu ayat pun bukan main lama kena fikir.. heheheh.. nanti bila dah dapat rhythm tu, aku akan post semua ye.. hehehehe

Regards,
Zienit

No comments:

Post a Comment